آبان ۲۶، ۱۳۸۹

کشته شدن یک جوان ۱۸ ساله کرد توسط سپاه پاسداران


 قربانی در روز عید قربان .
کشته شدن
به گزارش رسانەهای خبری اقلیم کردستان، یک جوان ۱۸ ساله کرد به نام “مراد ئەسکەنیار” در حین بازگشت به محل سکونت خود، در منطقه مرزی ئوزالپ واقع در استان وان در کمین ماموران سپاه پاسداران جمهوری اسلامی قرار گرفته و بر اثر تیراندازی این نیروها جان خود را از دست داد.
این جوان کرد که گفته می شود به منظور ملاقات بستگان خود به روستای “یوکاری” در شهرک ئوزالپ رفته بود، پس از بازگشت از این روستا هدف تیراندازی نیروهای نظامی ایران قرار گرفت.
جنازه این جوان ۱۸ ساله پس از شنیدن صدای تیراندازی، توسط اهالی روستای مذکور کشف شد و جسدی وی هم اینک در بیمارستانی واقع در این شهرک نگهداری می شود.
بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی آژانس فرات از ابتدای سال میلادی تاکنون دست کم ۴۴ شهروند کرد درمناطق مرزی میان ایران و ترکیه بر اثر تیراندازی نیروهای نظامی این دو کشور کشته شدەاند.
صبح روز دوشنبه، ۲۴ آبان ماه نیز جمعی از کاسبکاران کرد در منطقه مرزی نوسود در کمین نیروهای نظامی جمهوری اسلامی گرفتار آمده و یکی از کولبران به نام “شاهو بابایی” فرزند یونس اهل روستای سرخبان جوانرود مورد اصابت گلوله این ماموران مسلح قرار گرفته و دردم جان باخت.
لعنت به این نظام و به سران فتنه و آشوبگر این ملت که دم از عدالت و قانون میزنند وبی عدالتی و بی وجدانی  انها گوش فلک هم کر کرده و  رحم به پیر و جوان هم نمی کنند..پس کجاست آن عدالتی ک در نظام اسلامی وجود دارد و اگر هم هست پس چرا برای این سران فتنگرو بی وجدان اجرا نمی شود تا ثابت شود که عدالت هنوز برقرار است...

ارسال به: Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: Greader :: Addthis to other :: Subscribe to Feed

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر